אישור תקן UL יצוא לארה"ב וקנדה

אישור תקן UL

UL-certification, מה זה תקן סימון UL, תקן UL, אישור UL, סימון UL

יצוא לארה"ב וקנדה

אנו ב- ג'י.פי.סי מלווים כבר עשרות שנים יצואנים ויצרנים מקומיים בתהליך היצוא לארה"ב והסמכת המוצר בתקן (סימון) UL. 

כמות הידע והניסיון שצברנו עד כה מאפשרים לנו להוציא לפועל את הפרוייקטים ביעילות מירבית תוך ביצוע הבדיקות הרצויות לצורך התאמת תקן UL למוצר. הידע שרכשנו עד כה בליווי חברות בקבלת אישור UL ושיתוף הפעולה עם מעבדות בדיקה בארץ ובחו"ל להסמכת UL, מקנים ללקוחותינו יתרון בולט מול יצואנים שמחליטים לעבור את התהליך הנ"ל בכוחות עצמם, היתרונות:

  • ידע וניסיון שצברנו עד כה בליווי חברות רבות בקבלת אישור UL.
  • שותפות עסקית עם מעבדות בארה"ב ובישראל ובמקומות נוספים בעולם בהסמכה לתקן UL.
  • תמיד מעודכנים בתקנות ובחוקים החדשים עבור אישור UL.
  • תודעת שרות גבוהה.

אנו ב- ג'י.פי.סי מאפשרים ליצואנים לעסוק בפן השיווקי של המוצר לארה"ב ולא בבירוקרטיה בדרך להשגת תקן UL לצורך הפצת המוצר בארה"ב, לפרטים נוספים צרו קשר.

מה זה תקן, סימון או סטנדרט UL ?

תקן UL הנו תקן אשר התגבש ע"י חברה עצמאית בארה"ב (Underwriters Laboratories Inc). תקן זה מקבץ תקני בטיחות שישמשו לבחינת תפקוד מוצר בסביבות עבודה שונות. UL אספה כבר כ- 1000 סטנדרטים שונים להתנהלות שוטפת בסביבות שונות שהוכיחו עצמם כקריטיים להתנהלות נכונה, שמירה על בטיחות ובטחון החברה, הסביבה ושיפור איכות של מוצרים ושירותים שמשווקיםלארה"ב. כיום ישנם מיליוני מוצרים שעברו בדיקות קפדניות ומותאמים לתקן UL. תקן זה עוסק רבות בעמידות לאש אך גם בהיבטים שונים של בטיחות הסביבה והאדם בהקשר של חומרים ואיכותם.

תקן UL מוכר על ידי מכון התקנים האמריקני ANSI, בכדי להתאים מוצר לתקן UL ישנם מספר גופים בעולם שמבצעים בדיקות ומסמיכים את המוצר לעמוד בתקן UL, תחת גופים אלו נמנים למשל: TIMCO, SGS, UL, CSA, TUV, INTERTEK ועוד, גופים אלו אושרו על ידי הסוכנות הפדרלית OSHA- Occupational Safety and Health Administration.

UL-certification, מה זה תקן סימון UL, תקן UL, אישור UL, סימון UL

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן UL ?

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן UL ?