אישור תקן FCC יצוא לארה"ב

אישור תקן FCC

FCC - Federal Communications Commission, אישור FCC, תקן FCC, הסמכת FCC

יצוא לארה"ב

אנו ב- ג'י.פי.סי מלווים כבר עשרות שנים יצואנים ויצרנים מקומיים בתהליך היצוא לארה"ב והסמכת המוצר בתקן (סימון) FCC. 

כמות הידע והניסיון שצברנו עד כה מאפשרים לנו להוציא לפועל את הפרוייקטים ביעילות מירבית תוך ביצוע הבדיקות הרצויות לצורך התאמת תקן FCC למוצר. הידע שרכשנו עד כה בליווי חברות בקבלת אישור FCC ושיתוף הפעולה עם מעבדות בדיקה בארץ ובחו"ל להסמכת FCC, מקנים ללקוחותינו יתרון בולט מול יצואנים שמחליטים לעבור את התהליך הנ"ל בכוחות עצמם, היתרונות:

  • ידע וניסיון שצברנו עד כה בליווי חברות רבות בקבלת אישור FCC.
  • שותפות עסקית עם מעבדות בארה"ב ובישראל ובמקומות נוספים בעולם בהסמכה לתקן FCC.
  • תמיד מעודכנים בתקנות ובחוקים החדשים עבור אישור FCC.
  • תודעת שרות גבוהה.

אנו ב- ג'י.פי.סי מאפשרים ליצואנים לעסוק בפן השיווקי של המוצר לארה"ב ולא בבירוקרטיה בדרך להשגת תקן FCC לצורך הפצת המוצר בארה"ב, לפרטים נוספים צרו קשר.

תקן FCC, הסמכת FCC, אישור FCC

מה זה FCC ?

Federal Communications Commission הינה הרשות הפדרלית האחראית ליישום ואכיפת חוקי התקשורת והתקנות של ארה"ב. הועדה מסדירה את התקשורת הבין-לאומית והלאומית באמצעות רדיו, טלוויזיה, כבלים, לוויין בכל 50 המדינות, במחוז קולומביה ואזורי ארה"ב. 

ה- FCC מחולק לשבע לשכות העוסקות בבקשות לרישיונות, מענה לתלונות הציבור, ניהול חקירות, פיתוח ויישום תקנות בתחום התקשורת.

  • הלשכה לענייני הצרכן והממשלה (CGB) – מפתחת ומיישמת את מדיניות הצרכן של ה- FCC, כולל גישה לנכים. CGB אחראי על מענה לפניות הציבור. CGB מקיימת שותפויות עם הממשל המקומי בתחומים כגון מוכנות חירום ויישום של טכנולוגיות חדשות.
  • לשכת האכיפה (EB) – אחראית על אכיפת הוראות חוק התקשורת 1934. תחומי אכיפה עיקריים המטופלים על ידי לשכת האכיפה הם הגנת הצרכן, התחרות המקומית, בטיחות הציבור, ביטחון המולדת.
  • הלשכה הבינלאומית (IB) – מפתחת מדיניות בינלאומית בתחום הטלקומוניקציה, כגון תיאום הקצאת תדרים, במטרה למזער מקרים של הפרעות אלקטרומגנטיות בינלאומיות של בעלי רישיון בארה"ב. הלשכה הבינלאומית גם מפקחת על עמידת FCC בתקנות הרדיו הבינלאומיות ובהסכמים בינלאומיים אחרים.
  • הלשכה למדיה (MB) – מפתחת, ממליצה ומנהלת את המדיניות ואת תוכניות הרישוי הקשורות למדיה האלקטרונית, כולל טלוויזיה בכבלים, שידור בטלוויזיה, שידורי רדיו בארצות הברית ובשטחה. 
  • הלשכה לסלולאר ותקשורת אלחוטית – מסדירה את מדיניות התקשורת האלחוטית המקומית, לרבות רישוי. הלשכה מיישמת גם הצעות מחיר תחרותיות למכירות פומביות של ספקטרום שידור ומסדירה את שירותי התקשורת האלחוטית, כולל טלפונים ניידים, בטיחות הציבור ושירותי רדיו מסחריים ופרטיים אחרים.
  • הלשכה לעידוד תחרות (WCB) – מפתחת מדיניות בתחום התקשורת הטלפונית. המטרה העיקרית של הלשכה היא לקדם השקעות מעודדות צמיחה בתשתית הטכנולוגיה הקווית, הפיתוח, השווקים והשירותים.
  • הלשכה לענייני ביטחון הציבור והמולדת – הושק בשנת 2006 תוך התמקדות בתשתית תקשורת קריטית לביטחון המדינה.
FCC Federal Communications Commission

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן FCC ?

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן FCC ?