אישור תקן IRAM יצוא לארגנטינה

אישור תקן IRAM

IRAM Approval, תקן IRAM, IRAM Certification

יצוא לארגנטינה

אנו ב- ג'י.פי.סי מלווים כבר עשרות שנים יצואנים ויצרנים מקומיים בתהליך היצוא לארגנטינה והסמכת המוצר בתקן (סימון) IRAM. 

כמות הידע והניסיון שצברנו עד כה מאפשרים לנו להוציא לפועל את הפרוייקטים ביעילות מירבית תוך ביצוע הבדיקות הרצויות לצורך התאמת תקן IRAM למוצר. הידע שרכשנו עד כה בליווי חברות בקבלת אישור IRAM ושיתוף הפעולה עם מעבדות בדיקה בארץ ובחו"ל להסמכת IRAM, מקנים ללקוחותינו יתרון בולט מול יצואנים שמחליטים לעבור את התהליך הנ"ל בכוחות עצמם, היתרונות:

  • ידע וניסיון שצברנו עד כה בליווי חברות רבות בקבלת אישור IRAM.
  • שותפות עסקית עם מעבדות בארגנטינה ובישראל ובמקומות נוספים בעולם בהסמכה לתקן IRAM.
  • תמיד מעודכנים בתקנות ובחוקים החדשים עבור אישור IRAM.
  • תודעת שרות גבוהה.

אנו ב- ג'י.פי.סי מאפשרים ליצואנים לעסוק בפן השיווקי של המוצר לארגנטינה ולא בבירוקרטיה בדרך להשגת תקן IRAM לצורך הפצת המוצר בארגנטינה, לפרטים נוספים צרו קשר.

IRAM Approval, תקן IRAM

מה זה IRAM ?

IRAM זוהי עמותה אזרחית ללא מטרות רווח, שהוקמה בארגנטינה בשנת 1935 על ידי נציגי המגזרים השונים, הממשלה והמוסדות המדעיים-טכניים. אופיו של המכון נקבע על פי האינטרס הלאומי של ארגנטינה כמוסד טכני, עצמאי ומייצג, ארגון אידיאלי לפיתוח הסטנדרטים הנדרשים על ידי המדינה.

מאז 1937, לאורך כל השנים ובזכות פעילותה, IRAM הוכרה כארגון לאומי לתקינה על ידי חוקים לאומיים רצופים. בשנת 1994 ממשלת ארגנטינה הסמיכה רשמית את IRAM כמערכת הלאומית לתקנים, איכות ואישור מוצרים.

בתחום התקינה, IRAM היא הנציגה הארגנטינאית היחידה בפני ארגוני תקנים אזוריים, כמו אגודת התקנים Mercosur AMN, נציבות התקינה הטכנולוגית COPANT Pan American ובפני ארגונים בינלאומיים לתקינה בניהם הארגון הבינלאומי לתקינה ISO והנציבות הבינלאומית לחשמל IEC.

IRAM מובילה את הוועדות הטכניות הלאומיות המנתחות את המסמכים הנחקרים, מנתבת את ההצעות הלאומיות, מציבה את עמדת ארגנטינה בפני ארגונים אלה ונכחת בהתנהלותן של כמה מהוועדות הטכניות הבינלאומיות.

בתחום ההסמכה, IRAM היא חלק מהרשתות הבינלאומיות: רשת ההסמכה הבינלאומית IQNET והמערכת העולמית לבדיקת התאמה ואישור של ציוד ורכיבים אלקטרוטכניים IECEE. פעילותה של IRAM בארגונים אלה כוללת השתתפות בקבלת החלטות על הסטנדרטים הבינלאומיים הנוכחיים והעתידיים לצורך שמירה על בטיחות ואיכות המוצרים בעולם.

תקן S-Mark של ממשלת ארגנטינה, יחד עם סימני IRAM האפשריים על פי קטגוריית המוצרים הנם אישורי חובה על פי החלטה 92/98 של המזכירות הלאומית לתעשייה, מסחר וכרייה בארגנטינה:
תקן S-Mark של ממשלת ארגנטינה, יחד עם סימני IRAM האפשריים על פי קטגוריית המוצרים הנם אישורי חובה על פי החלטה 92/98 של המזכירות הלאומית לתעשייה, מסחר וכרייה בארגנטינה:

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן IRAM ?

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן IRAM ?