אישור תקן CCC יצוא לסין

אישור תקן CCC

יצוא לסין

אנו ב- ג'י.פי.סי מלווים כבר עשרות שנים יצואנים ויצרנים מקומיים בתהליך היצוא לסין והסמכת המוצר בתקן (סימון) CCC. 

כמות הידע והניסיון שצברנו עד כה מאפשרים לנו להוציא לפועל את הפרוייקטים ביעילות מירבית תוך ביצוע הבדיקות הרצויות לצורך התאמת תקן CCC למוצר. הידע שרכשנו עד כה בליווי חברות בקבלת אישור CCC ושיתוף הפעולה עם מעבדות בדיקה בארץ ובחו"ל להסמכת CCC, מקנים ללקוחותינו יתרון בולט מול יצואנים שמחליטים לעבור את התהליך הנ"ל בכוחות עצמם, היתרונות:

  • ידע וניסיון שצברנו עד כה בליווי חברות רבות בקבלת אישור CCC.
  • שותפות עסקית עם מעבדות בסין ובישראל ובמקומות נוספים בעולם בהסמכה לתקן CCC.
  • תמיד מעודכנים בתקנות ובחוקים החדשים עבור אישור CCC.
  • תודעת שרות גבוהה.

אנו ב- ג'י.פי.סי מאפשרים ליצואנים לעסוק בפן השיווקי של המוצר לסין ולא בבירוקרטיה בדרך להשגת תקן CCC לצורך הפצת המוצר בסין, לפרטים נוספים צרו קשר.

מה זה CCC ?

אישור הסמכת CCC לסין או בשמה המלא China Compulsory Certification הנו אישור לצורך בדיקת איכות המוצר בדומה להסמכות אחרות כמו מערכת CE האירופית, FCC האמריקאית ועוד. תעודת CCC הוצגה בשנת 2002 והיא חלה על סחורות מיובאות כמו גם על מוצרים סיניים שמיוצרים בסין. בהינתן אישור CCC, ניתן לייבא את המוצר, למכור ו / או להשתמש בו לצורך פעילות עסקית בסין.

אי עמידה בתקנות CCC תביא להחזקת סחורות מיובאות בגבול או להחזרתם לשולח. שימוש לא נכון ברישיונות CCC או הדפסת סימן CCC על מוצרים ללא הסמכה יביא גם לקנסות. במידה והמוצר אינו מצריך אישור CCC בהתאם לחוקי הרגולציה בסין, עדיין עלולות להיווצר בעיות בשחרור המוצר מהמכס עקב דרישה ל- CCC, מסיבה זו, מומלץ אישור פטור על מנת להפחית משמעותית את הסיכון לבעיות מהסוג הנ"ל.

CCC mark china

CCC החליפה את אישורי הלשכה לביקורת סחורות יבוא ויצוא של סין (CCIB) ואת הועדה הסינית לאישור התאמה של ציוד חשמלי (CCEE) ובכך הקלה משמעותית את סחר החוץ עם סין ויצרה תנאי מסחר נוחים עבור כל משתתפי השוק, עם זאת, אישורים מיוחדים למוצרים רפואיים (SFDA) וציוד טלקומוניקציה נותרו על כנם. שני המרכיבים החשובים ביותר של הסמכת CCC הם בדיקות מוצרים וביקורת מפעלים. בבדיקת המוצרים נשלחים המוצרים למעבדות בדיקה בסין לצורך אישור עמידתם בתקן CCC. בביקורת מפעלים, יצרני המוצר נבדקים על ידי גורמים מוסמכים באתר היצור בהתאם לדרישות תקן CCC. ברגע שניתן אישור CCC, תוקף האישור ניתן למספר שנים אך יש לשמור עליו באמצעות ביקורת מעקב שנתיות. תהליך ההסמכה של CCC כולל גם מסמכי יישום מקיפים, הכנת מפעל ותשלומים ואגרות שונים.

יצרני מוצרים עם חובת CCC נדרשים להגיש בקשה להסמכת CCC אצל הרשות האחראית, להלן רשויות ההסמכה הסיניות החשובות ביותר: SAMR, CNCA, SAC, CNAS, CCIC, CQC, CCAP.

Chinese National authorities for Accreditation Inspection and product Certification

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן CCC ?

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן CCC ?