אישור תקן SRRC יצוא לסין

אישור תקן SRRC

SRRC סין, אישור SRRC, תקן SRRC, SRRC certificate, SRRC approval,

יצוא לסין

אנו ב- ג'י.פי.סי מלווים כבר עשרות שנים יצואנים ויצרנים מקומיים בתהליך היצוא לסין והסמכת המוצר בתקן (סימון) SRRC. 

כמות הידע והניסיון שצברנו עד כה מאפשרים לנו להוציא לפועל את הפרוייקטים ביעילות מירבית תוך ביצוע הבדיקות הרצויות לצורך התאמת תקן SRRC למוצר. הידע שרכשנו עד כה בליווי חברות בקבלת אישור SRRC ושיתוף הפעולה עם מעבדות בדיקה בארץ ובחו"ל להסמכת SRRC, מקנים ללקוחותינו יתרון בולט מול יצואנים שמחליטים לעבור את התהליך הנ"ל בכוחות עצמם, היתרונות:

  • ידע וניסיון שצברנו עד כה בליווי חברות רבות בקבלת אישור SRRC.
  • שותפות עסקית עם מעבדות בסין ובישראל ובמקומות נוספים בעולם בהסמכה לתקן SRRC.
  • תמיד מעודכנים בתקנות ובחוקים החדשים שמתפרסמים באמצעות הרשות הפדרלית לתקשורת בסין (SRRC).
  • תודעת שרות גבוהה.

אנו ב- ג'י.פי.סי מאפשרים ליצואנים לעסוק בפן השיווקי של המוצר לסין ולא בבירוקרטיה בדרך להשגת אישור SRRC לצורך הפצת המוצר בסין, לפרטים נוספים צרו קשר.

מה זה סימון אישור SRRC ?

SRRC הנו הגוף הרגולטורי שאחראי על תקנות הרדיו של הרפובליקה העממית של סין. כל יצוא של ציוד שידור רדיו לסין כפוף להוראות הרגולציה. על פי הוראות אלה, ציוד שידור רדיו מוגדר כציוד לתקשורת רדיו, ציוד ניווט, מכ"ם, שלט רחוק, טלמטריה, שידור טלוויזיה. הוראות אלה אינם כוללים ציוד עבור תעשיית המדע והרפואה (ISM), מערכות אספקת חשמל, קו מתח גבוה ומכשירים חשמליים אחרים המקרינים גלים אלקטרומגנטים.

כל יצואן שרוצה לייצא מוצרים לסין צריך להגיש בקשה לקבלת תעודה עבור מכשיר משדר, כאשר בקשה זו מאושרת היצואן מקבל מזהה SRRC עבור אותו מוצר (SRRC ID), המזהה צריך להיות מוטבע על גבי המוצר. תהליך הגשת הבקשה ל- SRRC:

  1. היצרן או סוכנו יגישו בקשה ל- SRRC (טופס בקשה לאישור סוג ציוד רדיו), בנוסף על היצרן להעביר חומרים טכניים ומפרטים רלוונטיים. 
  2. משרד ה- SRRC, בהתאם להוראות המדינה הנוגעות להסדרת הרדיו והתקנים הטכניים, יבדוק את ציוד שידור הרדיו מהסוג האמור, וכן יבוצע בדיקה על הפריטים המאושרים על ידי רשות בדיקה שמאושרת על ידי SRRC.
  3. לאחר שהבקשה תאושר, יקבל היצרן תעודת SRRC ומזהה SRRC.

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן SRRC ?

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן SRRC ?