אישור תקן INMETRO יצוא לברזיל

אישור תקן INMETRO

יצוא לברזיל

אנו ב- ג'י.פי.סי מלווים כבר עשרות שנים יצואנים ויצרנים מקומיים בתהליך היצוא לברזיל והסמכת המוצר בתקן (סימון) INMETRO. 

כמות הידע והניסיון שצברנו עד כה מאפשרים לנו להוציא לפועל את הפרוייקטים ביעילות מירבית תוך ביצוע הבדיקות הרצויות לצורך התאמת תקן INMETRO למוצר. הידע שרכשנו עד כה בליווי חברות בקבלת אישור INMETRO ושיתוף הפעולה עם מעבדות בדיקה בארץ ובחו"ל להסמכת INMETRO, מקנים ללקוחותינו יתרון בולט מול יצואנים שמחליטים לעבור את התהליך הנ"ל בכוחות עצמם, היתרונות:

  • ידע וניסיון שצברנו עד כה בליווי חברות רבות בקבלת אישור INMETRO.
  • שותפות עסקית עם מעבדות בברזיל ובישראל ובמקומות נוספים בעולם בהסמכה לתקן INMETRO.
  • תמיד מעודכנים בתקנות ובחוקים החדשים עבור אישור INMETRO.
  • תודעת שרות גבוהה.

אנו ב- ג'י.פי.סי מאפשרים ליצואנים לעסוק בפן השיווקי של המוצר לברזיל ולא בבירוקרטיה בדרך להשגת תקן INMETRO לצורך הפצת המוצר בברזיל, לפרטים נוספים צרו קשר.

מה זה INMETRO

(National Institute of Metrology, Standardization and Industrial Quality)

INMETRO הנו המכון הלאומי למטרולוגיה, תקינה ואיכות תעשייתית בברזיל. זהו גוף ההסמכה הברזילאי שמגדיר את המוצרים ואת הדרישות המתאימות עבור תקינת מוצרים בברזיל. INMETRO חברה בתוכנית הסמכה CB, מערכת בינלאומית לקבלת הסכמה הדדית של דוחות בדיקה ותעודות העוסקים בבטיחותם של רכיבים חשמליים, מוצרי אלקטרוניקה, ציוד ומוצרים נוספים. מוצרים המיוצרים או מיוצאים לברזיל זקוקים לתעודה המונפקת על ידי CB, ובה נאמר כי המוצר או המשפחה עומדים בדרישות הברזילאיות.

יצרנים וספקים המעוניינים לייצא את המוצרים שלהם לברזיל צריכים להציג עמידה בתקנות הברזילאיות הקיימות ובתקנים ספציפיים לפני הכניסה לשוק הברזילאי, בין המוצרים שדורשים עמידה בתקן: מכשירים רפואיים חשמליים, מכשירי חשמל ביתיים, צעצועים, רכיבי רכב, צמיגים ועוד. עקב דרישת לקוחות לעמידה ברמות גבוהות של איכות ובטיחות למוצרים אלה, חברות חייבות להפגין את מחויבותן לאיכות ובטיחות באמצעות תעודות ממעבדות מוסמכות (CB). כדי להשיג סטנדרטים גבוהים שעומדים בדרישות התקן, חברות זקוקות להציג רמת אבטחת איכות טובה הדורשות שילוב של דיוק, מומחיות טכנית, שירות מהיר וסיוע טוב ללקוחות.

מדוע חשובה הסמכת INMETRO לעסק שלך? קבלת מוצר מאושר על ידי CB מוסמך על ידי INMETRO מבטיח הבטחה כי המוצר עומד בתקנות ברזילאיות ותקני בטיחות נדרשים. 

INMETRO mark: Brazilian conformity mark

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן INMETRO ?

תהליך הליווי שלנו בהסמכת תקן INMETRO ?